Przejście na programy lojalnościowePrzejście na programy lojalnościowePrzejście na programy lojalnościowePrzejście na programy lojalnościowe

Przejście na programy lojalnościowe

Przejście na programy lojalnościowe
Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

-

Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

Reklama wskutek jej nadmiaru przestała spełniać zadowalająco swe funkcje; pozyskanie nowego klienta jest droższe niż utrzymanie już istniejącego. To wszystko skłania wiele firm do zaangażowania się w marketing lojalnościowy, zapewniający w dłuższej perspektywie wierność i lojalność pozyskanych klientów.

Coraz więcej firm rozumie, że najcenniejszym aktywem są ich obecni klienci. W wyniku ewolucji zmianie ulega tradycyjny marketing mix, zorientowany dotychczas przede wszystkim na zdobywanie nowych klientów poprzez marketing masowy. Marketerzy przesuwają środki finansowe z budżetów reklamowych i lokują je w programach lojalnościowych oraz programach utrzymania klienta, ukierunkowanych na takie aspekty więzi z klientami, jak lojalność, częstotliwość, utrzymanie oraz marketing relacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja