Reklama wskutek jej nadmiaru przestała spełniać zadowalająco swe funkcje; pozyskanie nowego klienta jest droższe niż utrzymanie już istniejącego. To wszystko skłania wiele firm do zaangażowania się w marketing lojalnościowy, zapewniający w dłuższej perspektywie wierność i lojalność pozyskanych klientów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Coraz więcej firm rozumie, że najcenniejszym aktywem są ich obecni klienci. W wyniku ewolucji zmianie ulega tradycyjny marketing mix, zorientowany dotychczas przede wszystkim na zdobywanie nowych klientów poprzez marketing masowy. Marketerzy przesuwają środki finansowe z budżetów reklamowych i lokują je w programach lojalnościowych oraz programach utrzymania klienta, ukierunkowanych na takie aspekty więzi z klientami, jak lojalność, częstotliwość, utrzymanie oraz marketing relacji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.