Przejażdżka rollercoasterem gratisPrzejażdżka rollercoasterem gratisPrzejażdżka rollercoasterem gratisPrzejażdżka rollercoasterem gratis

Przejażdżka rollercoasterem gratis

Przejażdżka rollercoasterem gratis
Grzegorz Kosson

Grzegorz Kosson

-

Grzegorz Kosson

Grzegorz Kosson

Strateg i pisarz. Zawodowo zajmuje się tworzeniem marek. Pracuje z markami komercyjnymi, markami miejsc i regionów oraz państw. Zdobywca nagród Kreatura i Effie. Wierzy, że marki mogą zmieniać świat na lepsze. Autor pierwszej polskiej książki o storytellingu „Podaj Dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki”. Urodzony i zakochany w Warszawie, w której śledzi znaki historii. Szuka nieodkrytych symboli, powiązań między tym, co kiedyś i teraz. Poświęcił im książkę „Warstwy, czyli obrazy miasta” oraz „Gruzy, czyli obrazy zwycięstwa”. Baczny obserwator rzeczywistości.

Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc, jak rozwiązania, które – wydawałoby się – są „strzałem w kolano”, budują coraz większą ich potęgę.  Myślisz – stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się wielcy, zrobili coś, co pozwoliło im zaistnieć na rynku... złamali konwencję.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się