Sparafrazowane hasło jednej z sieci handlowych może ilustrować oryginalną kampanię rodem z Izraela. Ciągła globalizacja powoduje, że w większości miejsc na świecie ludzie oglądają podobne filmy i stają przed podobnymi problemami. Jednym z nich są wysokie ceny wynajmu i kupna mieszkań, szczególnie w najmodniejszych dzielnicach. W Polsce boom na rynku nieruchomości to nowość, w Tel Awiwie natomiast protestem wobec utrzymujących się horrendalnie wysokich cen była akcja zorganizowana przez jedną z grup kreatywnych. Posłużono się wizerunkiem pań nie najcięższych obyczajów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |