Proste testy - Marketing przy Kawie
Proste testyProste testyProste testyProste testy

Proste testy

Proste testy
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

W sierpniu na rynek amerykański w sieci AT&T wszedł smartfon Sony Ericsson Xperia X10, urządzenie przeznaczone szczególnie do korzystania z cyfrowej rozrywki. Wprowadzeniu tego modelu towarzyszy kampania wirusowa nawiązująca do sytuacji badań marketingowych. W serii wywiadów zogniskowanych, mających na celu porównanie funkcjonalności różnych modeli smartfonów, badani dostają zadania, w których, a jakże, najlepiej radzi sobie właśnie Xperia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja