Sensacja, rozrywka i szczypta erotyki – to składniki dobrze sprawdzonego przepisu na sukces brukowców. Nic zatem dziwnego, że na ten ostatni komponent stawia w nowej kampanii internetowej „The Sun”, oferując czytelnikom erotyczny widżet – Desktop Keeley.„The Sun” to brytyjska bulwarówka, a jednocześnie najlepiej sprzedająca się gazeta na Wyspach. Z kolei Keeley Hazell to jedna z najpopularniejszych brytyjskich modelek pozujących do zdjęć z kategorii lekkiej erotyki. Dziennik zaangażował gwiazdkę do swojej najnowszej kampanii, która miała przyciągnąć nowych czytelników na odświeżone niedawno strony internetowe „The Sun” oraz zwiększyć świadomość tytułu wśród odbiorców.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.