Promyk słońca na pulpiciePromyk słońca na pulpiciePromyk słońca na pulpiciePromyk słońca na pulpicie

Promyk słońca na pulpicie

Promyk słońca na pulpicie
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem.Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Sensacja, rozrywka i szczypta erotyki – to składniki dobrze sprawdzonego przepisu na sukces brukowców. Nic zatem dziwnego, że na ten ostatni komponent stawia w nowej kampanii internetowej „The Sun”, oferując czytelnikom erotyczny widżet – Desktop Keeley.

„The Sun” to brytyjska bulwarówka, a jednocześnie najlepiej sprzedająca się gazeta na Wyspach. Z kolei Keeley Hazell to jedna z najpopularniejszych brytyjskich modelek pozujących do zdjęć z kategorii lekkiej erotyki. Dziennik zaangażował gwiazdkę do swojej najnowszej kampanii, która miała przyciągnąć nowych czytelników na odświeżone niedawno strony internetowe „The Sun” oraz zwiększyć świadomość tytułu wśród odbiorców.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się