W artykule zostały przedstawione konsekwencje podatkowe oraz obowiązki dokumentacyjne wybranych działań wspierających sprzedaż. Częśc druga dotyczy upominków reprezentacyjnych. Tekst został przygotowany na podstawie fragmentu książki "Reprezentacja, reklama i promocja. Zagadnienia podatkowe".Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Charakterystyka
Omawiana w tej sekcji kategoria tzw. upominków reprezentacyjnych dotyczy przypadków przekazywania przez podatnika towarów takich jak kwiaty, perfumy, kosze z artykułami żywnościowymi, wina, wieczne pióra, laptopy, etc., a więc tych przypadków, gdzie celem podatnika jest zbudowanie dobrych relacji z kontrahentem lub potencjalnym kontrahentem, zaprezentowanie się przed nim, zrobienie dobrego wrażenia.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |