Promocje i podatki (część 2: upominki reprezentacyjne) - Marketing przy Kawie
Promocje i podatki (część 2: upominki reprezentacyjne)Promocje i podatki (część 2: upominki reprezentacyjne)Promocje i podatki (część 2: upominki reprezentacyjne)Promocje i podatki (część 2: upominki reprezentacyjne)

Promocje i podatki (część 2: upominki reprezentacyjne)

Promocje i podatki (część 2: upominki reprezentacyjne)
K. Stawowska, K. Szafrańska-Blank, D. Walerjan

K. Stawowska, K. Szafrańska-Blank, D. Walerjan

-

K. Stawowska, K. Szafrańska-Blank, D. Walerjan

K. Stawowska, K. Szafrańska-Blank, D. Walerjan

W artykule zostały przedstawione konsekwencje podatkowe oraz obowiązki dokumentacyjne wybranych działań wspierających sprzedaż. Częśc druga dotyczy upominków reprezentacyjnych. Tekst został przygotowany na podstawie fragmentu książki "Reprezentacja, reklama i promocja. Zagadnienia podatkowe".

Charakterystyka
Omawiana w tej sekcji kategoria tzw. upominków reprezentacyjnych dotyczy przypadków przekazywania przez podatnika towarów takich jak kwiaty, perfumy, kosze z artykułami żywnościowymi, wina, wieczne pióra, laptopy, etc., a więc tych przypadków, gdzie celem podatnika jest zbudowanie dobrych relacji z kontrahentem lub potencjalnym kontrahentem, zaprezentowanie się przed nim, zrobienie dobrego wrażenia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to