W artykule zostały przedstawione konsekwencje podatkowe oraz obowiązki dokumentacyjne wybranych działań wspierających sprzedaż. Częśc pierwsza dotyczy ulotek i katalogów reklamowych przekazywanych do punktów sprzedaży. Tekst został przygotowany na podstawie fragmentu książki "Reprezentacja, reklama i promocja. Zagadnienia podatkowe".Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W ramach działalności marketingowej, podatnicy często ponoszą koszty przygotowania ulotek czy katalogów reklamowych, które następnie przekazywane są pracownikom działu handlowego podatnika w celu ich wyeksponowania we współpracujących z podatnikiem punktach sprzedaży hurtowej lub detalicznej, np. położenia w pobliżu produktu, wyłożenia na ladzie, przy kasie, etc.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.