Promocje i podatki  (część 1: ulotki i katalogi reklamowe)Promocje i podatki  (część 1: ulotki i katalogi reklamowe)Promocje i podatki  (część 1: ulotki i katalogi reklamowe)Promocje i podatki  (część 1: ulotki i katalogi reklamowe)

Promocje i podatki (część 1: ulotki i katalogi reklamowe)

Promocje i podatki (część 1: ulotki i katalogi reklamowe)
K. Stawowska, K. Szafrańska-Blank, D. Walerjan

K. Stawowska, K. Szafrańska-Blank, D. Walerjan

-

K. Stawowska, K. Szafrańska-Blank, D. Walerjan

K. Stawowska, K. Szafrańska-Blank, D. Walerjan

W artykule zostały przedstawione konsekwencje podatkowe oraz obowiązki dokumentacyjne wybranych działań wspierających sprzedaż. Częśc pierwsza dotyczy ulotek i katalogów reklamowych przekazywanych do punktów sprzedaży. Tekst został przygotowany na podstawie fragmentu książki "Reprezentacja, reklama i promocja. Zagadnienia podatkowe".

W ramach działalności marketingowej, podatnicy często ponoszą koszty przygotowania ulotek czy katalogów reklamowych, które następnie przekazywane są pracownikom działu handlowego podatnika w celu ich wyeksponowania we współpracujących z podatnikiem punktach sprzedaży hurtowej lub detalicznej, np. położenia w pobliżu produktu, wyłożenia na ladzie, przy kasie, etc.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja