Promocja na stokuPromocja na stokuPromocja na stokuPromocja na stoku

Promocja na stoku

Promocja na stoku
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Jak skutecznie przyciągnąć narciarzy i turystów na stoki Trydentu (wł. Trentino)? Zdaniem osób odpowiedzialnych za promocję regionu sukces zagwarantować ma m.in. polska reprezentacja skoczków. Choć w przedsięwzięciu bierze udział cała drużyna, nikt nie ma wątpliwości, że marketerzy wierzą przede wszystkim w reklamową moc Adama Małysza.

Trydent na przestrzeni lat wyrobił sobie wśród narciarzy doskonałą markę, o którą teraz pieczołowicie dbają władze lokalne. Nie żałują środków na ogólnoeuropejską promocję. W naszym kraju przebiega ona na dwóch płaszczyznach. Przygotowano więc foldery reklamowe jako wkładki do poczytnych dzienników, a na ulicach największych miast pojawiły się billboardy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja