Programy partnerskie w Internecie – wskazówki dla wydawcówProgramy partnerskie w Internecie – wskazówki dla wydawcówProgramy partnerskie w Internecie – wskazówki dla wydawcówProgramy partnerskie w Internecie – wskazówki dla wydawców

Programy partnerskie w Internecie – wskazówki dla wydawców

Programy partnerskie w Internecie – wskazówki dla wydawców
Klaudia Hernik

Klaudia Hernik

-

Klaudia Hernik

Klaudia Hernik

2,6 mld złotych – tyle według najświeższego badania IAB AdEx wart był rynek reklamowy online w 2014 r. Wartość ta będzie rosła wraz ze świadomością nowych możliwości wśród reklamodawców, którzy w swoich excelach hojniej będą uzupełniać kolumny związane z szeroko pojętym Internetem i odejmować wartości chociażby z rubryki „Telewizja”. Część tego internetowego budżetu zostanie przeznaczona na marketing afiliacyjny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się