Programy lojalnościowe – twarde korzyści (część 2 – sprzedaż premiowa) - Marketing przy Kawie
Programy lojalnościowe – twarde korzyści (część 2 – sprzedaż premiowa)Programy lojalnościowe – twarde korzyści (część 2 – sprzedaż premiowa)Programy lojalnościowe – twarde korzyści (część 2 – sprzedaż premiowa)Programy lojalnościowe – twarde korzyści (część 2 – sprzedaż premiowa)

Programy lojalnościowe – twarde korzyści (część 2 – sprzedaż premiowa)

Programy lojalnościowe – twarde korzyści (część 2 – sprzedaż premiowa)
Ewa Wolska

Ewa Wolska

-

B2B marketing senior manager, Grupa Pracuj

Ewa Wolska

Ewa Wolska

B2B marketing senior manager
Grupa Pracuj

Odpowiada za marketing skierowany do klientów biznesowych i wspiera kreatywnością dział sprzedaży. Blisko współpracuje z działem technologii i rozwoju. Prekursorka metodologii CEM w swojej organizacji. W latach 2002–2008 była kierownikiem produktu w dziale marketingu i rozwoju Sodexo Motivation Solutions. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywała m.in. w firmach Unilever, Commercial Union i Medical Data, a także w agencjach reklamowych.

W ramach programu lojalnościowego możemy skorzystać z wielu narzędzi – od loterii, konkursu, programu motywacyjnego po sprzedaż premiową – co sprawia, że programy lojalnościowe są jednym z bardziej pojemnych i zarazem elastycznych rozwiązań marketingowych. Ta różnorodność może być albo wybawieniem, albo utrapieniem każdego, kto ma zamiar taki program organizować. Dopiero znajomość istotnych różnic i specyfiki każdego rodzaju narzędzia w nim użytego jest w stanie zapewnić organizatorom powodzenie. Tym razem zapoznajmy się bliżej z zasadami organizowania sprzedaży premiowej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja