Programy lojalnościowe – twarde korzyści (część 1 – zasady ogólne)Programy lojalnościowe – twarde korzyści (część 1 – zasady ogólne)Programy lojalnościowe – twarde korzyści (część 1 – zasady ogólne)Programy lojalnościowe – twarde korzyści (część 1 – zasady ogólne)

Programy lojalnościowe – twarde korzyści (część 1 – zasady ogólne)

Programy lojalnościowe – twarde korzyści (część 1 – zasady ogólne)
Ewa Wolska

Ewa Wolska

-

B2B marketing senior manager, Grupa Pracuj

Ewa Wolska

Ewa Wolska

B2B marketing senior manager
Grupa Pracuj

Odpowiada za marketing skierowany do klientów biznesowych i wspiera kreatywnością dział sprzedaży. Blisko współpracuje z działem technologii i rozwoju. Prekursorka metodologii CEM w swojej organizacji. W latach 2002–2008 była kierownikiem produktu w dziale marketingu i rozwoju Sodexo Motivation Solutions. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywała m.in. w firmach Unilever, Commercial Union i Medical Data, a także w agencjach reklamowych.

Programy lojalnościowe robią od pewnego czasu zawrotną karierę w świecie marketingu. Firmy prześcigają się w uatrakcyjnianiu podstawowej oferty dla konsumentów lub warunków współpracy z kontrahentami. W myśl zasady – taniej utrzymać dotychczasowego klienta, niż zdobywać nowego – program lojalnościowy wdrażany jest jako skuteczny sposób na zatrzymanie odbiorcy. Nie jest to jednak jedyny powód. Programy lojalnościowe mają za zadanie również przyciągnąć nowych klientów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja