Programy lojalnościowe mogą być bardzo skuteczne jako narzędzie promujące sprzedaż. Oferują klientowi korzyści związane z ciągłymi zakupami. Ale programy lojalnościowe są skuteczne jedynie wtedy, gdy są używane jako podstawa do budowy relacji z klientem.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Najlepsze programy lojalnościowe starają się uzyskać “udział w konsumentach”. Przez wyjątkowe zachęty uzależniają konsumenta, aby kupował częściej i więcej, aby wybierał ten a nie inny, konkurencyjny sklep, produkt czy usługę. Głównym powodem ma być owa zachęta, darmowy produkt, specjalne przywileje dodawane do zakupów, ale prawdziwa lojalność nie tylko opiera się na zachętach, relacje z klientem są o wiele ważniejsze niż dodatkowe bodźce.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.