Programy lojalnościowe jako podstawa wiedzyProgramy lojalnościowe jako podstawa wiedzyProgramy lojalnościowe jako podstawa wiedzyProgramy lojalnościowe jako podstawa wiedzy

Programy lojalnościowe jako podstawa wiedzy

Programy lojalnościowe jako podstawa wiedzy
Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

-

Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

Programy lojalnościowe mogą być bardzo skuteczne jako narzędzie promujące sprzedaż. Oferują klientowi korzyści związane z ciągłymi zakupami. Ale programy lojalnościowe są skuteczne jedynie wtedy, gdy są używane jako podstawa do budowy relacji z klientem.

Najlepsze programy lojalnościowe starają się uzyskać “udział w konsumentach”. Przez wyjątkowe zachęty uzależniają konsumenta, aby kupował częściej i więcej, aby wybierał ten a nie inny, konkurencyjny sklep, produkt czy usługę. Głównym powodem ma być owa zachęta, darmowy produkt, specjalne przywileje dodawane do zakupów, ale prawdziwa lojalność nie tylko opiera się na zachętach, relacje z klientem są o wiele ważniejsze niż dodatkowe bodźce.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja