Programy lojalnościowe dóbr konsumpcyjnychProgramy lojalnościowe dóbr konsumpcyjnychProgramy lojalnościowe dóbr konsumpcyjnychProgramy lojalnościowe dóbr konsumpcyjnych

Programy lojalnościowe dóbr konsumpcyjnych

Programy lojalnościowe dóbr konsumpcyjnych
Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

-

Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

Produkty szybkozbywalne służą krótko, kupować je trzeba często. Jak jednak uchronić klienta przed konkurencją? Jak zatrzymać przy sobie? Nagradzać można zawsze. Trzeba jednak wiedzieć, w jaki sposób to robić w celu podtrzymania lojalności.

W sektorze dóbr konsumpcyjnych można wyróżnić wiele rodzajów programów lojalnościowych: programy opracowywane przez producenta czy importera dla konsumenta finalnego (często dotyczące jednego tylko produktu), programy opracowywane przez detalistów dla konsumenta finalnego (często dotyczące całego asortymentu oferowanego przez detalistę) oraz programy opracowywane przez producenta czy importera dla detalistów (często dotyczące całego asortymentu oferowanego przez producenta/importera).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja