Program lojalnościowy: elitarny czy masowy?Program lojalnościowy: elitarny czy masowy?Program lojalnościowy: elitarny czy masowy?Program lojalnościowy: elitarny czy masowy?

Program lojalnościowy: elitarny czy masowy?

Program lojalnościowy: elitarny czy masowy?
P. Krzeszowiak, M. Trejtowicz

P. Krzeszowiak, M. Trejtowicz

-

P. Krzeszowiak, M. Trejtowicz

P. Krzeszowiak, M. Trejtowicz

Podejmując się uruchomienia programu lojalnościowego, stajemy m.in. przed decyzją o wyborze jego grupy docelowej. Z jednej strony możemy ukierunkować go na szeroką grupę obecnych i potencjalnych klientów, z drugiej zaś możemy koncentrować się wyłącznie na klientach o najwyższej dla nas wartości, budując programy VIP lub elitarne kluby klienta. W zależności od założonych celów biznesowych (przede wszystkim finansowych) i marketingowych dla programu, charakterystyki portfolio klientów oraz szeregu innych czynników wskazane może być bowiem rozszerzenie lub zawężenie grupy docelowej. Na co zwracać uwagę, rozstrzygając, czy w danej sytuacji lepszym rozwiązaniem jest program masowy, skierowany do większości klientów, czy też program elitarny, koncentrujący się na niewielkiej ich grupie?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja