Producenci piwa zwiększają wydatki na reklamę o 20 proc. – Equinox PolskaProducenci piwa zwiększają wydatki na reklamę o 20 proc. – Equinox PolskaProducenci piwa zwiększają wydatki na reklamę o 20 proc. – Equinox Polska
Czy dogonimy Niemcy i Czechy w spożyciu piwa? (fot. artjazz/Fotolia)

Producenci piwa zwiększają wydatki na reklamę o 20 proc. – Equinox Polska

Producenci piwa zwiększają wydatki na reklamę o 20 proc. – Equinox Polska
Equinox Polska

Equinox Polska

-

Equinox Polska

Equinox Polska

Polska znajduje się wśród pięciu największych rynków spożycia piwa w Europie. Choć spożycie nieco spada (o 2 proc.), na każdego Polaka przypadają 94 litry piwa rocznie – ujawnia analiza domu mediowego Equinox Polska. Producenci zwiększają wydatki na reklamę tego alkoholu o ponad 20 proc. z roku na rok.

W latach 2000–2011 spożycie alkoholu w Polsce wzrosło o 30 proc. Połowę wypijanych napojów alkoholowych stanowiło piwo.

Zauważalny jest również trend powstawania nowych miejsc, w których można kosztować nie tylko dobrze znanych produktów, ale również wyrobów z lokalnych browarów. 

Piwo zajęło pierwszą pozycję pod względem wydatków reklamowych w kategorii (bez uwzględnienia alkoholi wysokoprocentowych) w ciągu trzech kwartałów 2013 r.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się