Procesy post-checkout: nowa szansa e-commerce - Marketing przy Kawie
Nowe pole do popisu dla marketerów – jak procesy posprzedażowe zmienią twoją strategię na Black Friday?Nowe pole do popisu dla marketerów – jak procesy posprzedażowe zmienią twoją strategię na Black Friday?Nowe pole do popisu dla marketerów – jak procesy posprzedażowe zmienią twoją strategię na Black Friday?Nowe pole do popisu dla marketerów – jak procesy posprzedażowe zmienią twoją strategię na Black Friday?
Co się dzieje z twoim klientem po sfinalizowaniu transakcji? Pomyśl o tym przed Black Friday (fot. Thirdman/Pexels)

Nowe pole do popisu dla marketerów – jak procesy posprzedażowe zmienią twoją strategię na Black Friday?

Nowe pole do popisu dla marketerów – jak procesy posprzedażowe zmienią twoją strategię na Black Friday?
Dawid Olszta

Dawid Olszta

-

international marketing director, Alsendo

Dawid Olszta

Dawid Olszta

international marketing director
Alsendo

Gorączka przygotowań do Black Friday i Cyber Monday już się rozpoczęła. W tym okresie marketerzy tradycyjnie skupiają uwagę na działaniach poprzedzających zakup – dopracowują kampanie, szlifują promocje i optymalizują ścieżki zakupowe. Pozostaje jednak obszar, który mimo ogromnego potencjału marketingowego często jest niedoceniony – czyli wszystko to, co dzieje się po kliknięciu przycisku „Kup”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to