Problemy z e-PRProblemy z e-PRProblemy z e-PRProblemy z e-PR

Problemy z e-PR

Problemy z e-PR
Szymon Szymczyk

Szymon Szymczyk

-

associate, Hill+Knowlton Strategies

Szymon Szymczyk

Szymon Szymczyk

associate
Hill+Knowlton Strategies

Z branżą komunikacji związany od 13 lat. W H+K zapewnia wsparcie strategiczne dla kluczowych klientów. Jest też członkiem zespołu ds. nauk behawioralnych i pomaga klientom wykorzystywać wiedzę o ludzkich zachowaniach w sztuce komunikacji. Wcześniej związany m.in. z agencją Planet Partners, gdzie realizował projekty dla klientów z sektora kosmicznego, ochrony danych osobowych, autonomicznych pojazdów, fintech i big data. Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej, prowadził zajęcia PR Online w SWPS.

Swoboda i szybkość przepływu informacji powodują, że działania public relations mogą spotkać się z niebywałym jeszcze do niedawna odzewem. Warto jednak pamiętać, że nie zawsze pozytywnym.

Dyskutujący o e-PR zwykle zwracają uwagę na szereg nowych form komunikacji uzyskanych przez firmy i instytucje dzięki Internetowi. Dotarcie z przekazem do dużo szerszego grona odbiorców stało się możliwe przy stosunkowo niskim nakładzie środków (filmy na YouTube, informacje przenoszone przez społeczności, blogi).

Bez przebaczenia

Przede wszystkim nowe media dużo mniej wybaczają.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja