PróbkiPróbkiPróbkiPróbki

Próbki

Próbki
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Próbkowanie to jedna z najefektywniejszych technik promocji sprzedaży. Trzeba jednak wiedzieć, co, gdzie i kiedy w ten sposób promować, aby robić to efektywnie. Artykuł zawiera kilka porad, o których warto pamiętać, przygotowując promocję.

Próbkowanie, z ang. sampling, to technika promocji sprzedaży pozwalająca na zapoznanie się z produktem bez konieczności zakupu. Zazwyczaj próbka to produkt o zubożonej funkcjonalności, np. w opakowaniu wystarczającym na jedno użycie lub w wersji demo (w przypadku programów komputerowych).

Próbka ma sens przede wszystkim wtedy, gdy przez kontakt z samym produktem można liczyć na przewagę nad produktami konkurencji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja