Próbkowanie to jedna z najefektywniejszych technik promocji sprzedaży. Trzeba jednak wiedzieć, co, gdzie i kiedy w ten sposób promować, aby robić to efektywnie. Artykuł zawiera kilka porad, o których warto pamiętać, przygotowując promocję.Próbkowanie, z ang. sampling, to technika promocji sprzedaży pozwalająca na zapoznanie się z produktem bez konieczności zakupu. Zazwyczaj próbka to produkt o zubożonej funkcjonalności, np. w opakowaniu wystarczającym na jedno użycie lub w wersji demo (w przypadku programów komputerowych).
Próbka ma sens przede wszystkim wtedy, gdy przez kontakt z samym produktem można liczyć na przewagę nad produktami konkurencji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.