Prezerwatywy na skrzyżowaniach - Marketing przy Kawie
Prezerwatywy na skrzyżowaniachPrezerwatywy na skrzyżowaniachPrezerwatywy na skrzyżowaniachPrezerwatywy na skrzyżowaniach

Prezerwatywy na skrzyżowaniach

Prezerwatywy na skrzyżowaniach
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Czy to już sztuka? Wykorzystanie przestrzeni publicznej przez reklamę jest codziennością, ale wykorzystanie właściwości tej przestrzeni w taki sposób, jak uczynił to Durex, świadczy o czymś więcej. Nie każdy chodnik może być nośnikiem reklamy, ale odpowiednio profilowany - owszem.

W Brukseli przed skrzyżowaniami znajdują się specjalne progi. Jedne z wypukłościami, inne prążkowane. Jeśli ktoś zna wyjaśnienie, dlaczego tak jest, prosimy o komentarz pod artykułem. Być może to wynik dalekowzrocznego lobbowania SSL Healthcare, właściciela marek Durex oraz Scholl? Może ma to jakieś znaczenie dla stóp, a firma dalekowzrocznie planowała również skojarzenia z prezerwatywami? Prawdopodobnie jednak ułatwiają pieszym zatrzymanie i sterczenie na skrzyżowaniach pomiędzy kolejnymi zmianami świateł.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja