Prezentacja biznesowa... bez slajdów?Prezentacja biznesowa... bez slajdów?Prezentacja biznesowa... bez slajdów?Prezentacja biznesowa... bez slajdów?
Publiczność nie nagradza za czytanie ze slajdów (fot. pressmaster/Fotolia)

Prezentacja biznesowa… bez slajdów?

Prezentacja biznesowa... bez slajdów?
Paweł Kuźma

Paweł Kuźma

-

Paweł Kuźma

Paweł Kuźma

Próby generalne przed prezentacjami biznesowymi mają kluczowy wpływ na końcowy efekt wystąpienia. Niestety, bardzo niewiele osób przygotowuje się do prezentacji bez pomocy slajdów.

W zasadzie poziom prezentacji w Polsce jest coraz lepszy. Wciąż jednak zdarza się, że osoby, które je przygotowują, powielają schemat, zgodnie z którym wszystko, co mają do przekazania, wpisują na slajdy, a podczas wystąpienia jedynie czytają tak przygotowaną treść.

Tymczasem bez gruntownego przemyślenia tego, do jakiej grupy odbiorców kierowany jest przekaz, bez przećwiczenia – prezentacja zamienia się w nudne czytanie napisów, podczas którego prelegent często nawet nie próbuje nawiązać kontaktu z odbiorcami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się