Telekomunikacja Polska postanowiła zrobić szczególny prezent sobie i swoim klientom. Firma ma zamiar automatycznie uznawać każdą pierwszą reklamację danego abonenta. Bez wnikania w szczegóły, bez śledztwa, czy klient ma rację.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Skąd ten gest? Piotr Muszyński z TPSA tłumaczy, że chodzi o dwie kwestie. Po pierwsze, pełne rozpatrzenie reklamacji kosztuje ponad 100 złotych. TPSA, która ma obecnie 8,6 mln abonentów, miesięcznie rozpatruje ponad 3 tys. reklamacji. A więc ze względów finansowych całe przedsięwzięcie może być opłacalne (przy założeniu, że średnia reklamacja nie będzie przekraczała 100 złotych).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |