Prezent dla TPSAPrezent dla TPSAPrezent dla TPSAPrezent dla TPSA

Prezent dla TPSA

Prezent dla TPSA
Paweł Piller

Paweł Piller

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Paweł Piller

Paweł Piller

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Telekomunikacja Polska postanowiła zrobić szczególny prezent sobie i swoim klientom. Firma ma zamiar automatycznie uznawać każdą pierwszą reklamację danego abonenta. Bez wnikania w szczegóły, bez śledztwa, czy klient ma rację.

Skąd ten gest? Piotr Muszyński z TPSA tłumaczy, że chodzi o dwie kwestie. Po pierwsze, pełne rozpatrzenie reklamacji kosztuje ponad 100 złotych. TPSA, która ma obecnie 8,6 mln abonentów, miesięcznie rozpatruje ponad 3 tys. reklamacji. A więc ze względów finansowych całe przedsięwzięcie może być opłacalne (przy założeniu, że średnia reklamacja nie będzie przekraczała 100 złotych).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja