Prawie jak w NarniiPrawie jak w NarniiPrawie jak w NarniiPrawie jak w Narnii

Prawie jak w Narnii

Prawie jak w Narnii
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Coca-Cola ma nowy, fantastyczny spot reklamowy. Obserwujemy, co dzieje się w automacie do wydawania butelek tego napoju po wrzuceniu monety. Wraz z monetą trafiamy do przedziwnego świata, w którym radosne stworki wykonują najczarniejszą robotę z uśmiechem na ustach. Wszystko dla naszej radości spożywania brunatnego napoju.

Stworzenia, które zamieszkują świat po drugiej stronie ściany automatu do napojów, po otrzymaniu monety biorą butelkę, napełniają ją napojem i zatrzaskują kapsel. To nic, że jednemu z nich wypada przy tym ząb. Cha, cha! Trochę niebezpieczna ta zabawa…

Butelka z colą trafia do krainy pingwinów, które toczą kule śniegowe, lepią bałwany, po czym taki śnieg przetykany marchwią i węglem przepuszczają przez maszynę, która schładza butelkę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się