Prawdziwe piękno w wydaniu męskim - Marketing przy Kawie
Prawdziwe piękno w wydaniu męskimPrawdziwe piękno w wydaniu męskimPrawdziwe piękno w wydaniu męskimPrawdziwe piękno w wydaniu męskim

Prawdziwe piękno w wydaniu męskim

Prawdziwe piękno w wydaniu męskim
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Reklama kosmetyków dla mężczyzn Dove Men+Care emitowana w polskich stacjach telewizyjnych to próba powtórzenia sukcesu skierowanej do kobiet kampanii Dove „Prawdziwe piękno”. Nie przeszkodzi w niej raczej fakt, że koncepcja wzbudzania w ludziach bezwzględnego przekonania o własnej wartości jest krytykowana przez wielu psychologów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja