Prawdziwe kłamstwa, czyli motywy wyborów konsumenckichPrawdziwe kłamstwa, czyli motywy wyborów konsumenckichPrawdziwe kłamstwa, czyli motywy wyborów konsumenckichPrawdziwe kłamstwa, czyli motywy wyborów konsumenckich

Prawdziwe kłamstwa, czyli motywy wyborów konsumenckich

Prawdziwe kłamstwa, czyli motywy wyborów konsumenckich
Magdalena Jagielska

Magdalena Jagielska

-

Magdalena Jagielska

Magdalena Jagielska

Konsumenci pytani o potrzeby czy decyzje zakupowe zawsze mówią dużo i chętnie, ale to, co mówią, nie zawsze jest zgodne z prawdą. Czy to znaczy, że kłamią?

Nie, to nie miałoby sensu. Badania konsumenckie są przecież po to, by powstał produkt jak najlepiej odpowiadający potrzebom badanych. Większość osób świetnie o tym wie. Tyle że ludzie często nie są do końca świadomi rzeczywistych motywów własnych działań.

Jeśli pijesz napoje typu cola, spróbuj podać trzy powody, dla których wybierasz daną markę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się