Prawdziwej lojalności nie można uzyskać jedynie poprzez systemy punktowe lub bezpłatne produkty i usługi. Takie systemy nadają się najbardziej do śledzenia klientów w trakcie pierwszej fazy cyklu lojalności. Jednak w celu utrzymania lojalności klienta należy zaoferować mu coś więcej niż tylko punkty.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Większość firm preferuje „punkty lojalności” dodawane podczas zakupu, zamiast oferowania bezpłatnych produktów po jakimś większym zakupie lub pewnej ich ilości dokonanych w określonym czasie. Punkty zwykle działają lepiej niż bezpłatne produkty, ale dzieje się tak tylko do czasu, gdy nie staną się walutą, która pozwala klientowi decydować, jak i kiedy je wydać: sprzedawca tej decyzji za nich nie podejmie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.