Prawdziwa lojalność wybiega dalej niż systemy punktowePrawdziwa lojalność wybiega dalej niż systemy punktowePrawdziwa lojalność wybiega dalej niż systemy punktowePrawdziwa lojalność wybiega dalej niż systemy punktowe

Prawdziwa lojalność wybiega dalej niż systemy punktowe

Prawdziwa lojalność wybiega dalej niż systemy punktowe
Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

-

Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

Prawdziwej lojalności nie można uzyskać jedynie poprzez systemy punktowe lub bezpłatne produkty i usługi. Takie systemy nadają się najbardziej do śledzenia klientów w trakcie pierwszej fazy cyklu lojalności. Jednak w celu utrzymania lojalności klienta należy zaoferować mu coś więcej niż tylko punkty.

Większość firm preferuje „punkty lojalności” dodawane podczas zakupu, zamiast oferowania bezpłatnych produktów po jakimś większym zakupie lub pewnej ich ilości dokonanych w określonym czasie. Punkty zwykle działają lepiej niż bezpłatne produkty, ale dzieje się tak tylko do czasu, gdy nie staną się walutą, która pozwala klientowi decydować, jak i kiedy je wydać: sprzedawca tej decyzji za nich nie podejmie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja