Prawa do nazwy – przedmiot transakcjiPrawa do nazwy – przedmiot transakcjiPrawa do nazwy – przedmiot transakcjiPrawa do nazwy – przedmiot transakcji

Prawa do nazwy – przedmiot transakcji

Prawa do nazwy – przedmiot transakcji
N. Franczak, K. Kukułka

N. Franczak, K. Kukułka

-

N. Franczak, K. Kukułka

N. Franczak, K. Kukułka

Określenie ‘naming rights’ zaczyna zakorzeniać się w świadomości sponsorów oraz inwestorów i właścicieli obiektów sportowych w Polsce. Nabycie praw do nazwy obiektu sportowego czy wielofunkcyjnego coraz częściej bywa postrzegane przez firmy jako innowacyjna forma komunikacji z konsumentami. Zawarcie umowy zakupu naming rights oznacza też początek partnerskiej współpracy pomiędzy właścicielem praw i sponsorem. To jednak zupełnie inna relacja niż w przypadku typowego sponsoringu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja