Naming rights, czyli prawa do nazwy - Marketing przy Kawie
Prawa do nazwy (naming rights) – przedmiot transakcjiPrawa do nazwy (naming rights) – przedmiot transakcjiPrawa do nazwy (naming rights) – przedmiot transakcjiPrawa do nazwy (naming rights) – przedmiot transakcji
Prudential Center w Newark – spektakularny przykład sprzedanych naming rights

Prawa do nazwy (naming rights) – przedmiot transakcji

Prawa do nazwy (naming rights) – przedmiot transakcji
N. Franczak, K. Kukułka

N. Franczak, K. Kukułka

-

, NamingRights.pl

N. Franczak, K. Kukułka

N. Franczak, K. Kukułka

NamingRights.pl

Określenie naming rights zaczyna zakorzeniać się w świadomości sponsorów oraz inwestorów i właścicieli obiektów sportowych w Polsce. Nabycie praw do nazwy obiektu sportowego czy wielofunkcyjnego coraz częściej bywa postrzegane przez firmy jako innowacyjna forma komunikacji z konsumentami.

Zawarcie umowy zakupu naming rights oznacza też początek partnerskiej współpracy pomiędzy właścicielem praw i sponsorem. To jednak zupełnie inna relacja niż w przypadku typowego sponsoringu.
Współpraca w ramach tego typu umowy jest przede wszystkim długoterminowa
Trwa nie np. przez jeden sezon, lecz co najmniej 5 lat. Ma charakter „win-win”, a więc korzystny dla obu stron prowadzących np.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja