Określenie naming rights zaczyna zakorzeniać się w świadomości sponsorów oraz inwestorów i właścicieli obiektów sportowych w Polsce. Nabycie praw do nazwy obiektu sportowego czy wielofunkcyjnego coraz częściej bywa postrzegane przez firmy jako innowacyjna forma komunikacji z konsumentami. Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zawarcie umowy zakupu naming rights oznacza też początek partnerskiej współpracy pomiędzy właścicielem praw i sponsorem. To jednak zupełnie inna relacja niż w przypadku typowego sponsoringu.
Współpraca w ramach tego typu umowy jest przede wszystkim długoterminowa
Trwa nie np. przez jeden sezon, lecz co najmniej 5 lat. Ma charakter „win-win”, a więc korzystny dla obu stron prowadzących np.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |