Prasa drukowana zorientowana na klientaPrasa drukowana zorientowana na klientaPrasa drukowana zorientowana na klientaPrasa drukowana zorientowana na klienta

Prasa drukowana zorientowana na klienta

Prasa drukowana zorientowana na klienta
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Każda branża kiedyś określana jako rozwojowa w pewnym momencie musi zmierzyć się z konkurentami, którzy w wyniku postępu technicznego przejmują klientów. Prawdziwym problemem nie jest jednak nasycenie się rynku, lecz błędy w zarządzaniu, błędne określenie branży i zorientowanie na produkt, a nie na klienta – pisał o tym w 1960 roku nieżyjący już wykładowca Harvard Business School, Theodore Levitt. Obecnie, prawie pięćdziesiąt lat później, z takim wyzwaniem musi zmierzyć się prasa drukowana, tracąca czytelników i reklamodawców na rzecz publikacji internetowych. Inicjatywa magazynu „Time” wspierana przez Lexusa daje nadzieję, że branża zwróci się w kierunku klienta, a pogłoski o jej śmierci okażą się mocno przesadzone.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja