Praga żegna się z występkiem - Marketing przy Kawie
Praga żegna się z występkiemPraga żegna się z występkiemPraga żegna się z występkiemPraga żegna się z występkiem

Praga żegna się z występkiem

Praga żegna się z występkiem
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Praga określana jest coraz częściej w przewodnikach turystycznych jako „miasto grzechu” oraz „erotyczna metropolia”. Taki wizerunek chwały z pewnością nie przynosi i dlatego radni postanowili mu przeciwdziałać. Stolica Czech ma przecież wystarczająco dużo atutów, aby przyciągać podróżnych.

Od 1 czerwca obowiązuje tam zakaz reklamowania usług i przedstawień erotycznych. Ścisłe centrum miasta ma być wolne od wizerunków nagich kobiet, a także natarczywych naganiaczy wciskających reklamy-oferty barów i salonów erotycznych. Szacuje się, że tylko w tej części Pragi znajduje się przeszło 70 takich lokali.

Ich klientelę w dużej mierze stanowią turyści (zwłaszcza z Wysp Brytyjskich) przyjeżdżający na weekend.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to