Pracodawca płaci za rower - Marketing przy Kawie
Pracodawca płaci za rowerPracodawca płaci za rowerPracodawca płaci za rowerPracodawca płaci za rower
To nie kwestia mody, lecz wygody (fot. Pixabay)

Pracodawca płaci za rower

Pracodawca płaci za rower
Tomasz Borejza

Tomasz Borejza

-

Tomasz Borejza

Tomasz Borejza

Socjolog i dziennikarz. Krakus związany z warszawskim „Przeglądem” i londyńską „Coolturą”. Redaktor naczelny krakowskiego portalu Krowoderska.pl. Oprócz tego wierny fan węgierskiego wina i Starego Kleparza.

W ciągu dziesięciu lat w dzielnicy biznesowej amerykańskiego Cambridge powierzchnia biurowa zwiększyła się o 40 proc. Jednocześnie ruch samochodowy zmniejszył się o 14 proc. Wszystko dzięki działającym tam firmom, które sprawiły, że pracownicy zostawili auta w domu.

Pracownik rowerzysta ma nad pracownikiem kierowcą kilka przewag. Dłużej żyje i jest zdrowszy. O ile oczywiście nie jeździ w smogu, bo wtedy żyje krócej i wcale zdrowszy nie jest. Ale najważniejsze, że taki człowiek jest spokojniejszy.

I nie chodzi tu wcale o to, że takie fakty o rowerzystach ustalili amerykańscy naukowcy, chociaż ustalili, ale choćby o to, że rower parkuje się znacznie łatwiej i można uniknąć porannej gehenny związanej z szukaniem miejsca na samochód.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to