PR wewnętrzne – zmiany w sposobie myślenia polskich menedżerówPR wewnętrzne – zmiany w sposobie myślenia polskich menedżerówPR wewnętrzne – zmiany w sposobie myślenia polskich menedżerówPR wewnętrzne – zmiany w sposobie myślenia polskich menedżerów

PR wewnętrzne – zmiany w sposobie myślenia polskich menedżerów

PR wewnętrzne – zmiany w sposobie myślenia polskich menedżerów
W call centers zatrudnionych jest zwykle wielu pracowników, ulokowanych często w kilku oddziałach w całej Polsce. Dodatkowo w ciągu ostatnich miesięcy można zauważyć ogromny odpływ kadr za granicę oraz coraz mniejsze zainteresowanie pracą jako konsultant telefoniczny. Dlatego też osoby zarządzające firmami świadczącymi usługi telemarketingowe przykładają ogromną wagę do tego, aby praca w telemarketingu była nie tylko formą zarobkowania. Publikujemy artykuł pochodzący z Polskiego Centrum Marketingowego (PCM), przedstawiający metody budowania przywiązania pracowników poprzez PR wewnętrzny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja