PR w świecie mody. Potrzebny czy nie?PR w świecie mody. Potrzebny czy nie?PR w świecie mody. Potrzebny czy nie?PR w świecie mody. Potrzebny czy nie?
Podobnych produktów jest mnóstwo, ale tylko o niektórych się marzy (fot. Evgenia Smirnova/Fotolia)

PR w świecie mody. Potrzebny czy nie?

PR w świecie mody. Potrzebny czy nie?
Olka Kaźmierczak

Olka Kaźmierczak

-

Olka Kaźmierczak

Olka Kaźmierczak

To wcale nie cena czy produkt wyróżniają markę na tle innych. Liczy się wyrazisty wizerunek marki i związane z nią emocje. Bo z praktycznego punktu widzenia w podróż możemy spakować się nawet w reklamówkę. Ale to z walizką Louis Vuitton czujemy, że czeka nas wyprawa co najmniej wyjątkowa.

Wybierasz sukienkę albo garnitur, a budżet masz nieograniczony. Spośród setek podobnych do siebie, o takiej samej jakości i w zbliżonej cenie, decydujesz się w końcu na konkretny model.

Nie było tak łatwo, bo zewsząd otacza nas nadmiar ubrań i dodatków. Coś jednak cię przekonało. Czy aby na pewno to skład materiału, parametry techniczne, rodzaj łączenia tkanin? A może raczej przystojny Robert Lewandowski na plakacie popularnej polskiej marki? Albo postać charakterystycznego projektanta lub hasło, które głosi dom mody? Obrazy i emocje, jakie budzą w nas projekty? Ekscytująca historia marki? Osoby z nią kojarzone?

Gdyby nie PR, w ubraniach Chanel nie widzielibyśmy połączenia siły Coco i ekscentryczności Karla Lagerfelda.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4911 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się