PR w świecie mody. Potrzebny czy nie?PR w świecie mody. Potrzebny czy nie?PR w świecie mody. Potrzebny czy nie?PR w świecie mody. Potrzebny czy nie?
Podobnych produktów jest mnóstwo, ale tylko o niektórych się marzy (fot. Evgenia Smirnova/Fotolia)

PR w świecie mody. Potrzebny czy nie?

PR w świecie mody. Potrzebny czy nie?
Olka Kaźmierczak

Olka Kaźmierczak

-

, Fashion PR Girl

Olka Kaźmierczak

Olka Kaźmierczak

Fashion PR Girl

Założycielka kolektywu Pop Up Grupa. Autorka bloga o komunikacji mody Fashion PR Girl oraz platformy dla ludzi PR-u mody Fashion PR Talks. Tworzyła i współtworzyła strategię PR takich marek jak Próchnik, Rage Age, Soho Factory, Stabilo czy targów mody Hush Warsaw.

To wcale nie cena czy produkt wyróżniają markę na tle innych. Liczy się wyrazisty wizerunek marki i związane z nią emocje. Bo z praktycznego punktu widzenia w podróż możemy spakować się nawet w reklamówkę. Ale to z walizką Louis Vuitton czujemy, że czeka nas wyprawa co najmniej wyjątkowa.

Wybierasz sukienkę albo garnitur, a budżet masz nieograniczony. Spośród setek podobnych do siebie, o takiej samej jakości i w zbliżonej cenie, decydujesz się w końcu na konkretny model.

Nie było tak łatwo, bo zewsząd otacza nas nadmiar ubrań i dodatków. Coś jednak cię przekonało. Czy aby na pewno to skład materiału, parametry techniczne, rodzaj łączenia tkanin? A może raczej przystojny Robert Lewandowski na plakacie popularnej polskiej marki? Albo postać charakterystycznego projektanta lub hasło, które głosi dom mody? Obrazy i emocje, jakie budzą w nas projekty? Ekscytująca historia marki? Osoby z nią kojarzone?

Gdyby nie PR, w ubraniach Chanel nie widzielibyśmy połączenia siły Coco i ekscentryczności Karla Lagerfelda.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się