„PR to potęgi klucz” – promocja nauki„PR to potęgi klucz” – promocja nauki„PR to potęgi klucz” – promocja nauki„PR to potęgi klucz” – promocja nauki

„PR to potęgi klucz” – promocja nauki

„PR to potęgi klucz” – promocja nauki
Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

redaktor
Marketing przy Kawie

Opiekuje się sekcją Espresso. Wyszukuje i selekcjonuje interesujące kampanie i wydarzenia ze świata marketingu. Absolwentka filologii polskiej, z Marketingiem przy Kawie związana od 2013 r.

Co to jest synchrotron? Jak go prezentować, by dotrzeć do różnorodnych grup docelowych? Co i jak w ogóle powinien mówić naukowiec, aby zostać zrozumianym przez osoby niezaznajomione z jego dziedziną badań? O tym m.in. rozmawiali uczestnicy 17. spotkania z cyklu Komu Komunikacja, któremu tym razem przyświecało hasło „PR to potęgi klucz”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja