PR-owiec to nie handlowiec!PR-owiec to nie handlowiec!PR-owiec to nie handlowiec!PR-owiec to nie handlowiec!

PR-owiec to nie handlowiec!

PR-owiec to nie handlowiec!
Michał Żołądkowski

Michał Żołądkowski

-

Michał Żołądkowski

Michał Żołądkowski

„Jak to się przełoży na naszą sprzedaż?”, „Ilu klientów dzięki państwa pomocy pozyskamy?”. To pytania, które słyszał chyba każdy, kto zajmuje się public relations. Kontekst jest zawsze taki sam – przekonanie, że skoro usługi PR są płatne, to muszą zagwarantować nowych klientów. Czyż nie?

Otóż nie, nie muszą. Zadaniem public relations jest budowanie zaufania do firmy, tworzenie jej profesjonalnego, pozytywnego wizerunku. Temu budowaniu zaufania towarzyszy wzrost świadomości marki, wynikający z docierania z komunikatem do szerokiej grupy odbiorców.

Zaufanie i pozytywny wizerunek odgrywają ogromną rolę w działaniach sprzedażowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się