PR jest cyfrowyPR jest cyfrowyPR jest cyfrowyPR jest cyfrowy
Sieć - to tu odbiiorcy rozmawiają o markach. Marki muszą się włączyć (fot. Cybrain/Fotolia)

PR jest cyfrowy

PR jest cyfrowy
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Jaka jest kondycja polskiego PR-u w czasach cyfrowej rewolucji? Przynajmniej częściową odpowiedź na to pytanie może dać przegląd tematów PR Forum 2013, które odbyło się w październiku w Warszawie. Omawiano najświeższe tendencje w public relations i dyskutowano nad bolączkami tej dziedziny w Polsce.

Konferencję otworzyło wystąpienie Katie Paine, największego od kilku lat autorytetu, jeśli chodzi o mierzalność działań public relations. Wielu uczestników forum w kuluarowych rozmowach stwierdzało, że była to zarazem najlepsza prelekcja całego kongresu.

Paine od lat walczy z prostymi, intuicyjnymi praktykami w mierzeniu działań PR, które utrudniają ocenę faktycznej efektywności.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja