Jaka jest kondycja polskiego PR-u w czasach cyfrowej rewolucji? Przynajmniej częściową odpowiedź na to pytanie może dać przegląd tematów PR Forum 2013, które odbyło się w październiku w Warszawie. Omawiano najświeższe tendencje w public relations i dyskutowano nad bolączkami tej dziedziny w Polsce.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Konferencję otworzyło wystąpienie Katie Paine, największego od kilku lat autorytetu, jeśli chodzi o mierzalność działań public relations. Wielu uczestników forum w kuluarowych rozmowach stwierdzało, że była to zarazem najlepsza prelekcja całego kongresu.
Paine od lat walczy z prostymi, intuicyjnymi praktykami w mierzeniu działań PR, które utrudniają ocenę faktycznej efektywności.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.