Pozyskiwanie właściwych kontaktów handlowychPozyskiwanie właściwych kontaktów handlowychPozyskiwanie właściwych kontaktów handlowychPozyskiwanie właściwych kontaktów handlowych
W B2B liczy się kontakt i sposób jego pozyskania (fot. okładka książki)

Pozyskiwanie właściwych kontaktów handlowych

Pozyskiwanie właściwych kontaktów handlowych
Łukasz Kosuniak

Łukasz Kosuniak

-

praktyk i konsultant marketingu B2B

Łukasz Kosuniak

Łukasz Kosuniak

praktyk i konsultant marketingu B2B

Specjalizuje się w projektowaniu oraz automatyzacji procesów marketingowych. Dzieli się wiedzą podczas zajęć z marketingu B2B w Akademii Leona Koźmińskiego, w swoim podcaście „Business Marketer”, na konferencjach i w prasie specjalistycznej: m.in. „Marketerze+”. Jest autorem i współautorem książek: „To jest social selling”, „Abc marketingu B2B”, „B2B Marketing Essentials”, „B2B Marketing, from the Classroom to the Boardroom” oraz kursów „Podstawy strategii marketingu B2B” i „#SocialSellingMaster”.

LinkedIn to nie tylko narzędzie do dzielenia się wiedzą i chwalenia się osiągnięciami, lecz także bardzo skuteczna pomoc w analizie rynku i poszukiwaniu odpowiednich kontaktów. Spójrz na swój profil: jakie dane podajesz i jakimi informacjami się dzielisz, gdy publikujesz, lajkujesz czy komentujesz posty i wypowiedzi. Wszystkie te dane zbiera LinkedIn, a wiele z nich udostępnia do analizy i przygotowywania działań z zakresu social sellingu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja