Pozyskiwanie właściwych kontaktów handlowychPozyskiwanie właściwych kontaktów handlowychPozyskiwanie właściwych kontaktów handlowychPozyskiwanie właściwych kontaktów handlowych
W B2B liczy się kontakt i sposób jego pozyskania (fot. okładka książki)

Pozyskiwanie właściwych kontaktów handlowych

Pozyskiwanie właściwych kontaktów handlowych
Łukasz Kosuniak

Łukasz Kosuniak

-

Ekspert w zakresie marketing automation oraz marketingu B2B, Businessmarketer.pl

Łukasz Kosuniak

Łukasz Kosuniak

Ekspert w zakresie marketing automation oraz marketingu B2B
Businessmarketer.pl

Doświadczony praktyk w zakresie prowadzenia działań automatyzacji marketingu.. Wiele lat doświadczenia w branży pozwoliło mu poznać mnóstwo metod i narzędzi ułatwiających prowadzenie wszechstronnych działań marketingowych w internecie. Współpracował z małymi oraz dużymi firmami – dzięki temu będzie mógł zdradzić tajniki jak w pełni wykorzystać automatyzację do zwiększenia sprzedaży w podziale na MŚP oraz firmy z dużym budżetem marketingowym.

LinkedIn to nie tylko narzędzie do dzielenia się wiedzą i chwalenia się osiągnięciami, lecz także bardzo skuteczna pomoc w analizie rynku i poszukiwaniu odpowiednich kontaktów. Spójrz na swój profil: jakie dane podajesz i jakimi informacjami się dzielisz, gdy publikujesz, lajkujesz czy komentujesz posty i wypowiedzi. Wszystkie te dane zbiera LinkedIn, a wiele z nich udostępnia do analizy i przygotowywania działań z zakresu social sellingu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się