Nie wszystkie leady są sobie równe – istnieją trzy podstawowe rodzaje leadów w B2B, które różnią się między sobą. W tym artykule przedstawię nie tylko te trzy rodzaje leadów, ale także 22 sprawdzone sposoby na ich efektywne pozyskiwanie.Najogólniej mówiąc, istnieją trzy rodzaje leadów (potencjalnych klientów) w zależności od sposobu ich pozyskiwania: przychodzące, wychodzące i polecenia. Oto, czym się one charakteryzują.
Leady przychodzące, tzw. inbound leads
Każdy ich chce, ponieważ są „najłatwiejsze”. To sytuacja, w której masz już zbudowaną tak silną markę, że klienci sami walą do ciebie drzwiami i oknami – marzenie wielu przedsiębiorców.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.