Późne macierzyństwo pod ostrzałem na Wyspach - Marketing przy Kawie
Późne macierzyństwo pod ostrzałem na WyspachPóźne macierzyństwo pod ostrzałem na WyspachPóźne macierzyństwo pod ostrzałem na WyspachPóźne macierzyństwo pod ostrzałem na Wyspach

Późne macierzyństwo pod ostrzałem na Wyspach

Późne macierzyństwo pod ostrzałem na Wyspach
Joanna Lis

Joanna Lis

-

Joanna Lis

Joanna Lis

Prezenterka telewizyjna Kate Garraway postarzona komputerowo o trzy dekady, w zaawansowanej ciąży – ten widok miał zachęcić Brytyjczyków do wcześniejszego decydowania się na dziecko. Zamiast tego wywołał niesmak i sprowokował zażartą debatę na temat mizoginii i powierzchownego podejścia do spraw kobiet.

Wizerunek siwej, ciężarnej Garraway w maju pojawił się w mediach Wielkiej Brytanii w ramach kampanii pod znamiennym tytułem „Get Britain Fertile” („Uczynić Wielką Brytanię płodną”). Akcja stanowi dobitny przykład tego, jak w imię wyrazistości można sprowadzić ważne kwestie społeczne do poziomu taniej, tabloidowej sensacji.

Do tego opinia społeczna na Wyspach zdążyła się już jednak przyzwyczaić.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja