Pożegnanie z niewinnością - Marketing przy Kawie
Pożegnanie z niewinnościąPożegnanie z niewinnościąPożegnanie z niewinnościąPożegnanie z niewinnością
Czy z niewinnością można się pożegnać bez konsekwencji? (źr. House)

Pożegnanie z niewinnością

Pożegnanie z niewinnością
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Od pewnego czasu socjologowie wskazują na złagodzenie buntowniczych nastrojów i coraz bardziej powszechną akceptację tradycyjnych wartości wśród nastolatków. Młodzieńcza kontestacja nadal jednak stanowi atrakcyjny element identyfikacji z produktem, a twórcy reklam przekonują, że droga do trafnego pozycjonowania młodzieżowej marki wiedzie przez mocną, obrazoburczą stylistykę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja