Co za dużo, to niezdrowo? Zobaczymy. Plus GSM kontynuuje kampanię z pierwszej połowy roku. Kabaret Mumio też jest. Czy to niezmiennie wychodzi firmie... na plus?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Nowe spoty Plusa zbudowano na takiej samej zasadzie, jak te z pierwszej połowy 2005 roku. Czyli na braku zasad. Przełamywanie utartych (wydawałoby się) schematów spowodowało, że stworzono jedną z najbardziej rozpoznawalnych i absorbujących kampanii tego roku.
Sami autorzy przyznają, że w trakcie realizacji często improwizowali. W Polsce było co najmniej kilka wcześniejszych kampanii, których przekaz oparty był na:
niecodziennych dialogach i zaskakujących obrazach (reklamy Mountain Dew),
karkołomnych skojarzeniach (kampanie Frugo).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.