Powrót Frugo marnotrawnegoPowrót Frugo marnotrawnegoPowrót Frugo marnotrawnegoPowrót Frugo marnotrawnego
Frugo nie wróci już takie samo (kadr ze spotu)

Powrót Frugo marnotrawnego

Powrót Frugo marnotrawnego
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Frugo wraca – ogłoszono niedawno. Kultowe, wielokrotnie nagradzane w konkursach i wspominane do dzisiaj reklamy, błyskawiczny sukces rynkowy i niemal równie nagły upadek. To w skrócie historia jednej z najważniejszych marek lat 90., której grupę docelową nazywano nawet „pokoleniem Frugo”. Pomimo tego powrót nie będzie łatwy bo – wbrew hasłu reklamowemu – Frugo ma wiele ograniczeń.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja