Powrót Frugo marnotrawnego - Marketing przy Kawie
Powrót Frugo marnotrawnegoPowrót Frugo marnotrawnegoPowrót Frugo marnotrawnegoPowrót Frugo marnotrawnego
Frugo nie wróci już takie samo (kadr ze spotu)

Powrót Frugo marnotrawnego

Powrót Frugo marnotrawnego
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Frugo wraca – ogłoszono niedawno. Kultowe, wielokrotnie nagradzane w konkursach i wspominane do dzisiaj reklamy, błyskawiczny sukces rynkowy i niemal równie nagły upadek. To w skrócie historia jednej z najważniejszych marek lat 90., której grupę docelową nazywano nawet „pokoleniem Frugo”. Pomimo tego powrót nie będzie łatwy bo – wbrew hasłu reklamowemu – Frugo ma wiele ograniczeń.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja