Jeszcze ponad rok temu Grupa Żywiec uznawała przywrócenie EB za pozbawione biznesowego uzasadnienia. Okoliczności się zmieniły, a kultowy brand musi znaleźć swoje miejsce na rynku. W dłuższej perspektywie nie będzie to łatwe.Upadłe anioły marketingu to trafne określenie kultowych marek z lat dziewięćdziesiątych. Kiedyś powszechnie znane, w kolejnej dekadzie zniknęły z rynku za sprawą błędów marketingowych.
Konsumenci wspominają je z rozrzewnieniem, zakładając w Internecie fan pages takie jak „EB Wróć”. Aktywność administratora wrzucającego grafiki z logo marki czy kupującego posty sponsorowane sprawiła, że niektórzy uznali tego rodzaju miejsca za przejawy dyskretnych przygotowań Grupy Żywiec do ponownego wprowadzenia EB na rynek.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.