W przeobrażającym się świecie biznesu coraz większej wagi nabiera potrzeba lepszego zrozumienia indywidualnego klienta. Zarządzanie oparte na bazach danych pozwala na skuteczniejszą ocenę jego życzeń i żądań.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W ostatnich kilku latach dramatycznym zmianom uległo wzajemne oddziaływanie firm i klienta. Podczas gdy bez końca wzrasta konkurencyjność, konsumenci stają się coraz bardziej krytyczni i z łatwością „przeskakują” od jednego dostawcy do drugiego. W efekcie firmy zorientowały się, że powinny lepiej rozumieć swoich klientów i być w stanie szybciej odpowiadać na ich wymagania i potrzeby.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.