Powrót do przeszłościPowrót do przeszłościPowrót do przeszłościPowrót do przeszłości

Powrót do przeszłości

Powrót do przeszłości
Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

dziennikarz
Marketing przy Kawie

W przeobrażającym się świecie biznesu coraz większej wagi nabiera potrzeba lepszego zrozumienia indywidualnego klienta. Zarządzanie oparte na bazach danych pozwala na skuteczniejszą ocenę jego życzeń i żądań.

W ostatnich kilku latach dramatycznym zmianom uległo wzajemne oddziaływanie firm i klienta. Podczas gdy bez końca wzrasta konkurencyjność, konsumenci stają się coraz bardziej krytyczni i z łatwością „przeskakują” od jednego dostawcy do drugiego. W efekcie firmy zorientowały się, że powinny lepiej rozumieć swoich klientów i być w stanie szybciej odpowiadać na ich wymagania i potrzeby.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja