Byk jaki jest, każdy widzi. Rozpiera go energia i chęć wzięcia na rogi wszystkiego, co się rusza. Nic dziwnego, że ozdabia swym wizerunkiem puszkę najpopularniejszego na świecie napoju energetycznego. Co innego krowa – spokojna, bez pośpiechu żująca paszę. I ona doczekała się własnej puszki.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Na kanadyjskim rynku zadebiutował niedawno napój Slow Cow, którego logo przedstawia dwie krowy oddające się pełnemu relaksowi, co jest dość czytelnym nawiązaniem do dwóch walczących byków w logo Red Bulla. Nawiązaniem na zasadzie odwrotności, tak samo jak produkt, który jest nim znakowany.
Nie jest to bowiem kolejny napój energetyczny, lecz przeciwnie – antyenergetyczny.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.