Powolna krowa i rozjuszony bykPowolna krowa i rozjuszony bykPowolna krowa i rozjuszony bykPowolna krowa i rozjuszony byk

Powolna krowa i rozjuszony byk

Powolna krowa i rozjuszony byk
Anna Krawczyk

Anna Krawczyk

-

Anna Krawczyk

Anna Krawczyk

Byk jaki jest, każdy widzi. Rozpiera go energia i chęć wzięcia na rogi wszystkiego, co się rusza. Nic dziwnego, że ozdabia swym wizerunkiem puszkę najpopularniejszego na świecie napoju energetycznego. Co innego krowa – spokojna, bez pośpiechu żująca paszę. I ona doczekała się własnej puszki.

Na kanadyjskim rynku zadebiutował niedawno napój Slow Cow, którego logo przedstawia dwie krowy oddające się pełnemu relaksowi, co jest dość czytelnym nawiązaniem do dwóch walczących byków w logo Red Bulla. Nawiązaniem na zasadzie odwrotności, tak samo jak produkt, który jest nim znakowany.

Nie jest to bowiem kolejny napój energetyczny, lecz przeciwnie – antyenergetyczny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja