Powiedz o sobie marką - Marketing przy Kawie
Powiedz o sobie markąPowiedz o sobie markąPowiedz o sobie markąPowiedz o sobie marką

Powiedz o sobie marką

Powiedz o sobie marką
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Idea marki jest w agonii – daje się słyszeć głosy radykałów. Niewątpliwie – większy niż kiedykolwiek wcześniej wybór produktów o podobnym standardzie i kurczący się czas, jaki konsument skłonny jest poświęcić na decyzję o zakupie, stawia sens tradycyjnego brandingu pod znakiem zapytania. Nie brakuje jednak firm, które z powodzeniem zakreślają śmiałe trajektorie nowych marek, łącząc konkretne zalety produktu z jego wielowymiarową, bardziej uniwersalną wizją.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja