Włoska firma produktów dla dzieci ma spory problem. Klienci w USA, wymawiający jej nazwę z hiszpańska, utrudniają kojarzenie marki z Włochami – krajem słynącym ze świetnych produktów dla najmłodszych. Zaradzić temu ma kampania reklamowa, która sprawi, że ulubionym słowem maluchów przestanie być „mama”.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Duża część skojarzeń i wartości reprezentowanych przez markę wiąże się z jej nazwą. Te krótkie i charakterystyczne, jak Nike czy Pepsi, z reguły sprawdzają się najlepiej.
Przykładem działania tej zasady może być porażka wprowadzonej kiedyś na amerykański rynek przez Schenley Industries szkockiej whiskey „Ne plus ultra” (łac. najwyższa doskonałość).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.