Potęga lesbijskiego marketinguPotęga lesbijskiego marketinguPotęga lesbijskiego marketinguPotęga lesbijskiego marketingu

Potęga lesbijskiego marketingu

Potęga lesbijskiego marketingu
Elżbieta Bromska

Elżbieta Bromska

-

Elżbieta Bromska

Elżbieta Bromska

Dwie dziewczyny całujące się w usta, rozbierające się na koncertach, masturbujące się w wideoklipach – oto znak handlowy popularnej rosyjskiej pary wokalistek Tatu. Jednak dwie nastolatki-lesbijki, reprezentujące Rosję na nadchodzącym festiwalu piosenki Eurowizji wiedzą już, że tym razem nie będzie im wolno posłużyć się zwykle stosowanymi chwytami marketingowymi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja