Poszukiwany, poszukiwana: influencerPoszukiwany, poszukiwana: influencerPoszukiwany, poszukiwana: influencerPoszukiwany, poszukiwana: influencer

Poszukiwany, poszukiwana: influencer

Poszukiwany, poszukiwana: influencer
M. Majewska, A. Jurkiewicz

M. Majewska, A. Jurkiewicz

-

M. Majewska, A. Jurkiewicz

M. Majewska, A. Jurkiewicz

Na co dzień specjalista ds. komunikacji natyka się na całą masę angielskich pojęć, których przetłumaczenie na język polski jest dość trudne. Za takie można uznać również „influencera”: słowo oznaczające postać z coraz bardziej popularnego „influencer marketingu”.

To ktoś, kto ma wpływ na innych – pomaga budować zaangażowanie grup docelowych marki, ułatwia prowadzenie relacji z interesariuszami, edukuje konsumentów i wzmacnia świadomość brandu, udziela rekomendacji, wspiera sprzedaż produktów. Postać zatem zdecydowanie przydatna w pracy niemal każdego specjalisty marketingu.

Kim jest influencer dla naszej marki? Najprostsza odpowiedź na tak postawione pytanie brzmi: to zależy od natury projektu, który realizujemy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się