Na co dzień specjalista ds. komunikacji natyka się na całą masę angielskich pojęć, których przetłumaczenie na język polski jest dość trudne. Za takie można uznać również „influencera”: słowo oznaczające postać z coraz bardziej popularnego „influencer marketingu”.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
To ktoś, kto ma wpływ na innych – pomaga budować zaangażowanie grup docelowych marki, ułatwia prowadzenie relacji z interesariuszami, edukuje konsumentów i wzmacnia świadomość brandu, udziela rekomendacji, wspiera sprzedaż produktów. Postać zatem zdecydowanie przydatna w pracy niemal każdego specjalisty marketingu.
Kim jest influencer dla naszej marki? Najprostsza odpowiedź na tak postawione pytanie brzmi: to zależy od natury projektu, który realizujemy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.