Apple pręży muskuły i sprawdza, na jak dużo może sobie pozwolić na rynku reklamy. Ostatnie zapowiedzi dotyczące zmian w śledzeniu użytkowników sprawiły, że Facebook został postawiony w stan gotowości. Nie ma tu jeszcze doktryny wzajemnego zniszczenia. Cała sytuacja może jednak sprawić, że ciasteczka rzeczywiście szybko pójdą w niepamięć.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jeszcze na początku wakacji firma Apple stwierdziła, że zależy jej (zresztą jak zawsze) na prywatności użytkowników. W związku z tym będą oni mieli wybór. Mogą, tak jak dotychczas, udostępniać dane dotyczące swojego zachowania i historii odwiedzonych stron. Mogą też wyłączyć udostępnianie informacji.
Na pierwszy rzut oka to nic poważnego
Warto jednak zwrócić uwagę, co działo się w przeszłości.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.