Kto posprząta okruszki po ciasteczkach? Idą zmiany w identyfikacji internautówKto posprząta okruszki po ciasteczkach? Idą zmiany w identyfikacji internautówKto posprząta okruszki po ciasteczkach? Idą zmiany w identyfikacji internautówKto posprząta okruszki po ciasteczkach? Idą zmiany w identyfikacji internautów
Wykruszają się stare metody identyfikacji użytkowików (fot. Pixabay)

Kto posprząta okruszki po ciasteczkach? Idą zmiany w identyfikacji internautów

Kto posprząta okruszki po ciasteczkach? Idą zmiany w identyfikacji internautów
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Apple pręży muskuły i sprawdza, na jak dużo może sobie pozwolić na rynku reklamy. Ostatnie zapowiedzi dotyczące zmian w śledzeniu użytkowników sprawiły, że Facebook został postawiony w stan gotowości. Nie ma tu jeszcze doktryny wzajemnego zniszczenia. Cała sytuacja może jednak sprawić, że ciasteczka rzeczywiście szybko pójdą w niepamięć.

Jeszcze na początku wakacji firma Apple stwierdziła, że zależy jej (zresztą jak zawsze) na prywatności użytkowników. W związku z tym będą oni mieli wybór. Mogą, tak jak dotychczas, udostępniać dane dotyczące swojego zachowania i historii odwiedzonych stron. Mogą też wyłączyć udostępnianie informacji.
Na pierwszy rzut oka to nic poważnego
Warto jednak zwrócić uwagę, co działo się w przeszłości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się