Kto posprząta w dziale marketingu? Na pewno nie jego szef, więc kto?Kto posprząta w dziale marketingu? Na pewno nie jego szef, więc kto?Kto posprząta w dziale marketingu? Na pewno nie jego szef, więc kto?Kto posprząta w dziale marketingu? Na pewno nie jego szef, więc kto?
Prędzej wnuczek zagra z babcią w Fortnite, niż oni wypracują wspólny język (fot. Pixabay)

Kto posprząta w dziale marketingu? Na pewno nie jego szef, więc kto?

Kto posprząta w dziale marketingu? Na pewno nie jego szef, więc kto?
Piotr Golczyk

Piotr Golczyk

-

Piotr Golczyk

Piotr Golczyk

W ciągu ostatnich lat był odpowiedzialny za marketing operacyjny w globalnej spółce IT. Zbudował i prowadził kilkudziesięcioosobową wewnętrzną agencję digitalowo-kreatywną. Wcześniej był związany z agencjami reklamowymi oraz największym w Polsce portalem internetowym. Propagator automatyzacji marketingu, decyzji podejmowanych na podstawie danych, nowoczesnego zarządzania oraz rozliczania się marketingu z efektów biznesowych. Prywatnie ojciec dwóch synów, fascynat AI, nowoczesnego budownictwa, prozy S. Lema i P.K. Dicka. Autor książki „Jak zbudować efektywny dział marketingu”

Pamiętam jak dziś, a miało to miejsce w zeszłym stuleciu. W jednej z ówcześnie znamienitszych krakowskich agencji reklamowych od czasu do czasu wchodził do naszego pokoju przemiły gość i od progu krzyczał ze z francuska brzmiącym akcentem: „Zapiehdalać! Zapiehdalać!”. Po czym odwracał się na pięcie i wracał do swoich arcyważnych spraw. Tak się wtedy zarządzało projektami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się